:(

har faktiskt ingen större lust å blogga just nu för TYDLIGEN så är det en viss pappa som läser och jag har ingen lust å sitta och tänka mig för avd jag skriver.. tycker att de e lite lågt! jag tycker inte att föräldrar ska läsa sina barns bloggar.. i alla fall inte utan å fråga först! jag ska ta mig en funderare på hur jag ska göra nu.. som jag ser det har jag 4 alternativ:
  1. sluta blogga!
  2. byta blogg igen!
  3. tänka på vad jag skriver HELA TIDEN!
  4. Dö!
alla har sina för- och nackdelar.. vi får se hur det blir! ni får i alla fall reda på hur det blir! förhoppningsvis!

//BECCIS!!

Kommentarer
Postat av: hannah <3

ey du ta dig samman nu tjejen.

du fixar de, du har klarat det så länge, då fixar du lite till.

jag vet att det här kommer låta supertöntigt, men be?

jag har själv fått jättemkt hjälp av gud senaste tiden utan att våga berätta. trodde liksom inte det var han men grejen är att varje gång jag ber om nåt, varje gång jag vill att nåt ska förbättra säger jag typ bara "hej gud hjälp mig"

och jag vet inte om det är inbillning men helt plötsligt vet jag vad jag kan göra åt saken och det blir bra.

vill itne låta överkristen, men testa? :)



och jo juste, han kan hjälpa dig och jag och resten av dina vänner, med att ta beslut. men kom ihåg att det är du själv som måste agera!



så egentligen är det bara du som kan få dig må bättre genonm att ta tag i saker och säga precis som det är till de det handlar om! :)

2010-07-26 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0