blogghumör??

ja jag e på blogghumör idag!! men jag har INGET kul å säga.. jo! Mattias e dum!! men de vet ni redan!!
jag tycker att alla kan sluta ljuga hela tider!! jag stör mig så!!
  1. vad har inte mamma lovat mig för att jag skulle sluta röka?? manikyr, privatlektioner, frisör besök.. har jag fått nåt av de?? NEJ!! jag sa till och med "du kommer inte ge mig det för de e för mycket pengar!!" och hon sa "joo!! så mycket e de värt för mig!" HA! vad va det jag sa!?! nu får jag höra.. "förlåt! jag har inga pengar" och det förstår jag och de e inte de som e problemet.. problemet e att de va precis de jag sa men hon sa emot och lovade!!
  2. Mattias och Hannah sa igår att dom älskar mig! och de finns det väl fler som säger.. grejen e att jag vet att ni bara ljuger!! så ni kan sluta nu! jag genomskådar er!! och jag mår bara sämre av att ni ljuger för mig om såna saker än att ni säger sanningen!!
  3. alla säger att all skit ska lösa sig och bli bättre!! men de blir ju aldrig det!!
SLUTA LJUGA!!!! STÅ FÖR DET NI SÄGER ELLER SÄG DET INTE!!

//BECCIS!!

Kommentarer
Postat av: tina

jag hoppas att du tror på mig när jag säger det för jag bryr mig om dig och jag älskar dig. <3

2010-06-23 @ 19:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0