ledsen, trött och arg!

varför e jag ledsen? det har väl som alltid ganska många olika anledningar.. men idag e jag mest inne på "jag kommer aldrig få nån häst" -depp spåret..

varför är jag trött? jag tävlade idag skulle haft Valdo älskling men blev bort lottad och tog Buffin sötis istället mej jag har inte hoppat honom sen sen han åkte så de va LÄNGE SEN.. de gick ungefär lika bra som första gången me Valdo! vägra ut oss på första hindret, fick fortsätta hoppa ändå.. och vägrade på nästan alla hinder flera gånger så på 6:e hindret gav jag upp! orkade inte mer! xD

varför är jag arg? vi hade förs planerat att vi skulle ha fest här hemma imorgon (vi=gänget) Stefan skulle nämligen inte va hemma så jag tänkte att mamma och bröderna kunde va nån annan stans så vi fick va ifred! de gick inte för mamma skulle jobba dan efter och ville va hemma och de kan jag väl förstå! men de va okej att vi va hemma ändå.. och familjen kunde va på övervåningen.. men ne! nu ska Stefan komma hem i alla fall så då kan vi inte va här alls! så jävla irriterande!

//BECCIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0