snart har jag också sommarlov!!

Sitter här hos Tisse nu.. Har vart på två skolavslutningar idag! Först Razzes! Då hade jag "piano-klänningen" och svarta platå skor! Sen va de hem och fika lite.. Efter de va jag på Tisses avslutning.. Då hade jag den lila klänningen med spets och prickiga skor. Efter de stack vi hem och käcka våfflor med grädde och jordgubbar och glass och allt va de nu va.. Sen gick vi vidare till Tisse för en fika till! Hon hade bakat super god cup-cake tårta!! Mums! Nu sitter vi och lamar och jag har bytt kläder igen! Nu har jag min skolavslutnings klänning! Bilder kommer ikväll eller imorgon beroende på när jag lyckas smita ifrån min avslutning ikväll! Ha de gött!
btw. Förlåt för sjuuukt dålig uppdate på sistone! Jag ska försöka bättra mej!! xD

//BECCIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0