vad hände med fredagen??

den försvann!! va så trött så jag trodde att jag skulle dö när jag vaknade igår.. inte helt frisk tror jag.. så jag låg kvar i sängen i princip utan att örra på mej fram till ett halv 2 nån gång.. då kom mamma så åkte vi till stan en liten stund jag fick lite välbehövd mat från mackmakeriet och mamma va på tröstshopping humör så hon köpte en massa kläder och grejor som jag kan sno sen!! när vi kom hem softade jag lite hjälpte till med maten men när de va dax å äta så kunde jag inte få i mej nån ting.. så jag gick och la mej och va kan klockan ha vart då?? 7 kanske.. jag gick i alla fall och bäddade ner mej i sängen och där har jag legat fram tills nu.. nu ska jag följa med tisse till stallet och filma när hon rider mistel! sen kommer mamma!  PUSS<3

//BECCIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0