(Y)

känner att jag har sämst fantasi när det gäller rubriker just nu.. pappa fixade i alla fall mobilt bredband till denna veckan så vi slapp vara utan! *lycka!* frågan är om jag kommer uppdatera så mycket ändå.. veckan blir nog inte så händelse rik.. de brukar mest bli å ligga på stranden å lapa sol! jag börjar äntligen få lite bränna nu! =D
på onsdag får jag förhoppningsvis en ny mobil!

den här godingen har jag (läs: pappa) sett till att dom tar hem till the phone house och säljaren trodde att han skulle få hem den till onsdag! hoppas hoppas!! frågan är bara vilket abonnemang som e bäst.. ska kolla runt lite innan jag bestämmer mej men de lutar åt ett nytt halebop.. några andra förslag? behöver fria sms och fri surf!

//BECCIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0