Dagen-inte som planerat!!

Nu sitter jag här hemma och tråkar som vanligt!! Börjar bli SJUKT trött på de nu!!
Hade ju egentligen planerat spelning el. fest ikväll!! Men eftersom att morgonen blev som den blev så orkade jag inte..
Och vadå morgonen? Jo de va väl ett litet världs krig här hemma igen i morse vilket som vanligt slutade i meningslösa tårar! Detta tar givetvis ganska mycket energi och jag tänker inte sitta här och berätta vad det handlade om just nu för då kommer jag bryta ihop igen och det orkar jag inte!!
Men om nån har tid och vill höra lite tårar m.m. så e de ju bara å ringa!!
Så eftersom att detta sög ut all min energi i morse så har jag inte haft nån ork å göra mig i ordning och sticka iväg med andra ord så har jag vart hemma som vanligt!
Men de va väl okej trevligt vi grillade lite och så! GÖTT!!
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Får väl läsa lite bloggar och så.. Skulle behöva prata med nån men vet inte vem jag orkar prata med och vem man vågar ringa och framför allt vem man kan lita på! men, men.. "It sucks to be me" liksom!!
Aja! God natt ifall jag inte skriver mer!!

//BECCIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0