en "återfalls dag"..

som rubriken säger så är det en riktig "återfalls dag".. Bajs säger jag bara!! nu när jag äntligen kände att jag hade "skärpt till mej" och att jag skulle klara av alla dagar i skolan ända tills vi slutar!! men nu ligger jag ändå här hemma i trägården och ska göra lite hemma manikyr/pedikyr på mig själv fast jag vet att jag borde plugga.. jag blir så sjukt arg och besviken på mig själv!! jag ville verkligen klara terminen ut nu när de bara är några få veckor kvar!! men igår bröt jag ihopp totalt vet knappt varför.. men de va nog ett av mina berg av småsaker som slog mig..
så nu blir de till och försöka ta hand om mig själv lite idag och hoppas på det bästa till imon..

//BECCIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0