Förlåt sofia!

kom på att jag lovade Sofia å skriva en grej och lägga in en länk i ett inlägg igår men jag orkade/han inte då så jag gör det nu istället!
igår satt vi och snackade på svenskan och kom fram till att Sofia skulle hem och "kolla på film" med sig själv!! för stunden så va det VÄLDIGT roligt!!
det jag skulle länka till är det här! det är sidan där man kan se Bella och Tyra show och varför länkar jag dit!? jo vi satt även och pratade om rap-attacks från The voice och Sofia undrade om jag hade sett den med Kissie men det har jag inte (än..) ska se den snart! men i alla fall så kom jag och tänka på hur jävla barnsligt Kissie betedde sig i programmet!! Sofia hade inte sätt det och visste inte hur hon skulle hitta det! så därför länken!!

Edit: nu har jag sett rap-attacken sjuuukt kul!

//BECCIS!!

Kommentarer
Postat av: sofia

Erkänn rapatcken! :D

hahaha den är lätt bäst ;)

ah, jag ska kolla nu (y) BTW, fint inlägg ;)

2010-05-27 @ 18:53:18
URL: http://henriksbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0