Haha!

jag hade precis tänkt skriva ett inlägg om att jag inte har något vettig å säga eftersom inget/inget har provocerat mig tillräckligt senaste dagarna..
MEN! jag sitter och tittar på 27 dresses på tv 4 och nu mitt i filmen kommer fucking tv 4 nyheterna!! vad e de för jävla skit!? kan dom inte sända de innan eller efter filmen!! blir så arg!! HATA tv 4!!

ja juste har inte skrivit nåt om gårdagen heller.. kan tyvärr inte skriva om allt har på bloggen då lite fel människor kan läsa tyvärr.. men de va i alla fall jag, Hannah, Johana, Marre, Amanda, Agnes, Vanja, Bella och Elin.. vi av i Agnes mormors lägenhet eftersom att det regnade så.. vi hade enligt mig jätte kul i alla fall nästen hela kvällen. de va väldigt synd att det slutade som det gjorde.. men, men.. FÖRLÅT förresten till alla tjejerna (och Sofia) för att jag flummade sönder igår kväll.. xD
Jag älskar er i alla fall!

//BECCIS!!

Kommentarer
Postat av: thess

sv; jag och sita brukar sola på råslätt, där är det drop in solarium mellan kl 8-20 och det finns både stå och ligg solarium. kostar 2kr/min, det är skitbra! =)

2010-05-24 @ 21:38:38
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0