Hannah är söt!!!

Haha stor tack till Hannah som fixade bloggen åt mej!!
dock så har hon stavat fel på mitt namn! xD Rebecca ska de va inte Rebecka :)
jag är skit dålig på blogg design och så det va därför hannah fick göra den! ska jag vara ärlig så är jag rätt dålig på allt som har med datorer och göra! vill dock gärna lära mig!! xD *blink,blink*

jag har haft en full späckad, jobbig och rolig helg!

Fredag: skola hemkunskapen drog över lite som vanligt! sen åkte jag hem.. softade lite mins faktiskt inte riktigt vad
jag hittade på! xD jag pluggade lite dressyr program och va arg på mamma och stefan som vanligt! xD
sen ville hannah och mattias att jag skulle komma och umgås me dom så då gjorde jag de! (mattias kör galet! xD)

Lördag: äkte till stallet kl. 12 nån gång.. gick runt där en stund.. sen va de tävling som gälde dressyr för en gångs skull! dock så hade tydligen min häst skötare (razze) ledigt för att åka och bada med sina kusiner! "/ hade Valdo de gick skit bra! om någon undrar så red jag dressyrryttartest I:1 fick ganska bra kritik och ett slutbetyg på 6,0! efter tävlingen va jag kvar i stallet efter som att jag hade helgjour! allt gick bra som vanligt lite små strul med insläppen bara! xD sen åkte jag till mormor och morfar i kaxholmen eftrsom att familjen va där jag fick pizza, gosade lite me otto och sen åkte vi hem och sov!

Söndag (idag): åkte till jfk vid ett halv två nån gång efter som att va skulle prov rida för ridläraren vi ska ha när vi börjag gymnasiet till höst! de va jätte kul! hade en jätte fin häst Elisa (?) ridlärare va jätte trevlig och allt gick bra! när vi hade ridit va de lite "uppvisning" (vi fick prova också) med två shäfrar, Grytan och Texas!!

nu ska jag kolla lite facebok och så sen blire sova!

// BECCIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0