Känslor...

jag vet inte längre.. det känns som att mina känslor glider längre och längre in o dimman.. dimman där allt försvinner.. jag vet inte riktigt vad som händer.. jag vet inte om det är bra eller dåligt!.. för stunden gör de lite så att jag mår bättre.. men jag kan lova att allt kommer skita sig så småning om.. jag måste hitta tillbax till mina känslor och tankar för annars kommer det inte bli bra!!
jag behöver HJÄLP!! jag vet det och jag säger det! får jag nån hjälp då? lite men det räcker inte jag behöver er!<3

//BECCIS!!

Kommentarer
Postat av: hannah :)

babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy <3333333333

2010-05-13 @ 20:26:28
URL: http://sacrificedlove.blogg.se/
Postat av: tiina

becca, nu ska du lyssna JÄVLIGT noga på mig. du & jag ska träffas en eftermiddag när vi båda har tid, sätta oss på en fucking bänk där vi kan prata ostört & sen ska du berätta ALLT för mig. Du får slå på mig & skrika på mig om det känns bättre. Vad som helst, bara du mår lite bättre efteråt.

<3

2010-05-17 @ 18:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0