lite om bloggen, från mitt perspektiv

hej!
nej , nu är det inte Rebecca som skriver. Det är Hannah.
Hennes underbara flickvän! (;
ohja. ni älskar det!

ja, becca har iaf fått för sig att hon ska blogga på riktigt nu. så jag har designat henne en blogg och hoppas hon blir nöjd. :)

iallafall.
Bara för att jag också kom på namnet på bloggen tänker jag förklara.
eller inte förklara för hon kanske inte vill gå ut med allt.
men becca?
jag älskar dig , och allt du går igenom vill jag gå igenom med dig.
du betyder världen för mig!
jag kommer alltid finnas för dig när vi bröjar gymnasiet och allt!
min mobil är ALLTID på för din skull.

och du ska inte ta dina problem med en nypa salt. det kommer inte lösa sig i längden.
inte ens en handfull salt kommer lösa detta.
men jag kommer hjälpa dig.
för jag älskar dig och finns alltid!
/ din alldeles egna flickvän, hannah <3


här kan ni också läsa min blogg (:
(öppnas i nytt fönster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0