silent treatment!! forts.

idag har jag lite uppdatering angående "silent treatment inlägget" !
personen vi kan kalla henne Maja!  (anledningen till att hon får ett låtsas namn är att jag nämligen kommer få massa skit för detta annars det kommer jag troligen ändå men det skiter jag i! för så länge jag inte nämner personens riktiga namn kan jag inte se att jag gör något fel!)
jo! Maja pratade ju inte med mej på hela dagen igår! inte idag på dan heller vad jag kan minnas..? sen satt Maja med oss i matsalen idag.. och låtsades som om ingenting.. jag blev lite smått pissed off och bestämde mej för å hålla käften hela lunchen.. jag sa detta till dom andra jag satt med innan Maja satte sig vid oss för att dom inte skulle ta illa upp!  barnsligt jag vet men så jobbar jag!!
sen precis när vi hade slutat satt jag och pratade med Hannah och Elin då kommer Maja (kommer inte ihåg alt vi sa exakt men samtalet lät nåt i stil med:
Maja: Becca.. hur ska vi göra
Jag: med vad?
Maja: med allt!
Jag: *spelar dum* vah?
Maja: ja de e bara en månad kvar här.. jag vill inte att vi ska vara osams!
Jag: det vill inte jag heller men jag orkar inte ha en relation som bara får mej att må dåligt!
Maja: mår du dåligt för att du är med mej?
Jag: nej men jag mår dåligt av att aldrig bli accepterad och respekterad för den jag är!
Maja: jag respekterar dej fullt ut!
Jag: VISST!
Maja: jag gör det!
Jag: VISST!

Maja fortsätter med massa om att hon blev så ledsen över det jag skrivit och att hon grät när hon läste det, tydligen var det synd om henne också och hon vill inte kasta bort 16 års vänskap tror hon att jag vill det eller?? men jag kan ju fortfarande inte fortsätta umgås med någon som om ingenting när jag mår dåligt av det! det va även något om att hon visste att jag mådde dåligt men inte varför typ? osv.osv.

samtalet avslutades i alla fall
Maja: man jag backar lite nu så kan du prata med mej när du vill! du kan alltid prata med mej!
Jag: okej..
Maja: hejdå ses imon
Jag: hejdå!

okej vart vill jag komma? jag vet inte.. vill mest få ur mej skiten.. och säga att jag från och med nu inte kommer låta folk sätta sig på eller trycka ner mej längre!!

undrar om det e nån annan som tkr att detta är okej??
vill på peka att jag inte på något sätt sagt i själva texten att det är till Maja utan bara skrivit mina tankar! det kunde lika gärna va menat till "Berit" eller mej själv..

//BECCIS

Kommentarer
Postat av: hannah :)

haha jag är så med dig becca!

inte rätt nånstans o:

2010-05-12 @ 10:51:16
URL: http://sacrificedlove.blogg.se/
Postat av: hannah :)

sv : http://sacrificedlove.blogg.se/2010/may/obs-hemligt-meddelande.html#comment



hahah , om jag får så ah (;

2010-05-12 @ 10:55:11
URL: http://sacrificedlove.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

svar: Okej. Det är fint med torkade blommor, men på senare tid har jag börjat tycka att blommor endast hör hemma i jord och ingen annanstans. :)

2010-05-12 @ 22:56:18
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0